generowanie leadów
Naszym głównym kryterium efektywności jest jakość leadów. Sprawdź jak osiągamy wysokie wskaźniki pozyskiwanych leadów dla branży finansowej na kresco.pl
Więcej50+milionów
miesięcznie wysyłanych wiadomości2+miliony
potencjalnych klientów odbiera ich treść350+tysięcy
odbiorców zainteresowanych ofertąNaszym głównym kryterium efektywności jest jakość leadów. Sprawdź jak osiągamy wysokie wskaźniki pozyskiwanych leadów dla branży finansowej na kresco.pl
WięcejPodstawą skutecznego e-mail marketingu jest baza danych i statystyczna wiedza o zgromadzonych w niej odbiorcach, która rośnie z każdą realizowaną kampanią.
Czytaj dalejDoświadczenie oraz przygotowanie merytoryczne wsparte dedykowanymi rozwiązaniami, które poznasz tutaj, umożliwiają osiąganie wysokich efektów kampanii e-mailingowych.
Czytaj dalejOcena efektywności kampanii e-mailingowej należy do reklamodawcy. Jeśli zamierzony cel zostanie osiągnięty w ramach ustalonego budżetu, satysfakcję ma także wydawca.
Czytaj dalejJeśli pozyskałeś bazę adresów w wyniku własnej aktywnej działalności i zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami (np. RODO), może zainteresuje Cię współpraca?
Czytaj dalejto tylko część kontrahentów z którymi współpracujemy w kampaniach e-mail marketingowych.
Gatta - polski dostawca rajstop, odzieży a także bielizny, głównie dla kobiet.
Lendon - instytucja finansowa realizująca usługi pożyczek pozabankowych w Polsce i zagranicą.
e-obuwie to największy w Polsce sklep internetowy z markowym obuwiem.
Tradedubler - szwedzka agencja interaktywna realizująca kampanie internetowe w Polsce.
T-Mobile jeden z 3 największych operatorów telefonii komórkowej w Polsce.
5-10-15 to duża polska sieć sklepów z artykułami dla dzieci.
Aviva należy do największych grup ubezpieczeniowych w Europie. W Polsce od 1992r.
Provident należy do największych w Europie operatorów pożyczek krótkoterminowych.
wielu marketerów uważa e-mailing za kanał niszowy i powielają kampanie z innych kanałów. Jednak to wydawcy e-mailingowi są blisko odbiorców i wiedzą jakie mogą być ich potrzeby i gdzie można trafić z bezpośrednim przekazem. To wydawcy tworzą długotrwałe relacje z odbiorcami, których nie zastąpi wyświetlanie 30-sekundowych spotów czy banerów, dlatego efektywność e-mailingu jest 4-krotnie wyższa.