Subskrybenci mogą być źródłem dochodu.

Prowadząc działalności w internecie starasz się gromadzić informacje o odwiedzających. Jeśli prowadzisz sklep internetowy z odzieżą, chciałbyś poznać swoich klientów, jeśli prowadzisz bloga nt. nowoczesnych technologii, chciałbyś wiedzieć, kto czyta twoje artykuły itd. itd. Jedną z bardzo popularnych form, pozyskania informacji o odwiedzających jest umożliwienie im subskrypcji newslettera. Według 13 Raportu Badania e-mail marketingu 2016 blisko 90% respondentów chętnie subskrybuje otrzymywanie wiadomości. Ten sam raport wskazuje, że tylko 8% prowadzących działalność w internecie nie gromadzi baz odbiorców, a z tych którzy gromadzą ok. 30% wykorzystuje do wysyłania e-maili z informacją.

4Lead wiedza i praktyka

Gromadząc subskrybentów z pewnością zastanawialiście się jaka ilość zacznie przynosić dochody? Nasze doświadczenia wskazują, że wielkość bazy ma mniejszy wpływ na wysokość dochodów niż sposób zarządzania, który poprawi jakość, aktualność i aktywność oraz podniesie poziom wiedzy o upodobaniach i zachowaniu subskrybentów.

4Lead wiedza i praktyka

współpraca w e-mail marketingu

Jeśli masz stronę www, prowadzisz blog, jesteś uczestnikiem forów, słowem prowadzisz aktywną działalność w internecie, dzięki której gromadzisz użytkowników, pozyskując ich adresy e-mailowe zgodnie z obowiązującym prawem RODO i pokrewne, to możemy nawiązać współpracę, która przyniesie obopólne korzyści.
Skuteczny e-mail marketing wymaga poświęcenia czasu i pieniędzy. Wiemy jak cenny jest Twój czas, dlatego chcielibyśmy Ci zaproponować profesjonalną obsługę Twoich subskrybentów. Wybierzemy i ustalimy taki zakres i warunki współpracy, które zaakceptują obie strony. Jesteśmy otwarci na wszystkie formy działań w zakresie e-mailingu, rozliczeń, realizacji kampanii, wsparcia i fachowej pomocy w kwestiach technicznych.

Skuteczna realizacja kampanii e-mail marketingu dla większości sektorów rynku bazuje na ciągłym podnoszeniu jakości bazy danych odbiorców.

Co możemy zaoferować

4Lead wiedza i praktyka

Jeśli twoja baza została stworzona w oparciu o zapisy do newslettera

to zwykle zawiera tylko e-mail i np. imię. To dane dość ubogie do realizacji efektywnego e-mailingu. Jednym z pierwszych kroków będzie podjęcie efektywnych działań, opartych na stosowanej przez nas metodyce modelowania behawioralnego, zmierzających w kierunku lepszego poznania preferencji subskrybentów. Wiedza o upodobaniach ma kapitalne znaczenie, podobnie jak zwiększenie liczby użytkowników aktywnych z wykorzystaniem opracowanych przez nas metod reaktywacji.

4Lead wiedza i praktyka

Jeśli nie posiadasz praktycznej wiedzy o e-mailingu

to nieprecyzyjne działania mogą przynieść skutek odwrotny od zmierzonego. Większość dostawców poczty elektronicznej, serwery pocztowe, programy do odbioru poczty mają własne preferencje dotyczące kwalifikacji wiadomości przesyłanych na skrzynki użytkowników. To wiedza, którą można zdobyć tylko dzięki praktyce, dlatego mamy wysokie wskaźniki dostarczalności. Zastosowanie tej praktycznej wiedzy na Twojej bazie przyniesie obopólne korzyści.

4Lead wiedza i praktyka

Jeśli nie posiadasz odpowiedniej infrastruktury technicznej oraz zintegrowanego oprogramowania

narzędziowego i analitycznego to efektywne wykorzystanie zebranych odbiorców będzie utrudnione. Dysponujemy skalowalną infrastrukturą o uznanej reputacji, która zapewnia profesjonalną obsługę e-mailingu. Ważnym elementem jest aktualizacja stanu bazy po realizacji kampanii na podstawie analizy dokonanej przez specjalizowane narzędzia a ponadto udostępnimy możliwość śledzenia efektów kampanii w czasie rzeczywistym.

4Lead wiedza i praktyka

Uważasz, że możesz zwiększyć dochody współpracując z nami?

Zastanawiasz się o ile ? Nie podamy żadnych liczb, jak niektórzy operatorzy, uzależniający dochody wyłącznie od wielkości baz. A gdzie jakość, aktualność, aktywność, efekt „zmęczenia”, dziedzina?. To część czynników, które w znaczący sposób wpływają na wielkość dochodów. Jak dokonamy wstępnej oceny przedstawimy możliwości, wtedy podejmiesz decyzję. My jesteśmy elastyczni, przygotowani na dowolne formy rozliczenia, które są zgodne ze standardami transparentności i otwartości współpracy.


więcej informacji o naszych działaniach

Wiadomości Infobook

Jesteś gotów aby zrealizować kampanię e-mailingową z 4Lead?