dla kogo e-mail marketing?

Dla wielu właścicieli niewielkich firm zaangażowanie w codzienną działalność zbliża się do granicy 24/7 a robienie „wszystkiego”, przy ograniczonym czasie, zwykle przynosi skutek odwrotny od zamierzonego. Wielkie korporacje mając rozbudowane działy marketingu, korzystają z usług agencji do przygotowania strategii oraz firm do realizacji kampanii, analizy i oceny. Zarówno dla firm jak i korporacji, niezależnie od wielkości i rodzaju prowadzonej działalności, e-mailing jest najszybszą i skuteczną formą marketingu bezpośredniego, dzięki której można realizować długofalowe kampanie wizerunkowe, budowania relacji oraz kampanie ad hoc sprzedażowe lub lojalnościowe.

4Lead wiedza i praktyka

z raportu GetResponse 2016

Efektywność kampanii e-mailingowych zależy od 3 głównych elementów: tematu wiadomości, treści czyli kontentu oraz wydawcy. Według wielu specjalistów najważniejszym ogniwem w łańcuchu dotarcia do klienta pozostaje wydawca, który posiada wiedzę o zainteresowaniach, preferencjach czy porach aktywności swoich odbiorców.

5 miar oceny kampanii

  • SPRZEDAŻ4Lead wiedza i praktyka

    pokazuje jaki jest przychód ze sprzedaży produktów i usług w czasie trwania kampanii. W kampaniach sprzedażowych ważną rolę odgrywa szczegółowa analiza ex post, której celem jest poprawa wyników w przyszłości.

  • KLIKNIĘCIA4Lead wiedza i praktyka

    określa ilu odbiorców kliknęło w linki zawarte w treści wiadomości. Odpowiednia treść wiadomości wzbudzająca zainteresowanie odbiorcy, mówi o jakości i ma decydujący wpływ na klikalność.

  • OTWARCIA4Lead wiedza i praktyka

    pokazuje ilu odbiorców i kiedy otworzyło wiadomość. Wielkość tego wskaźnika, świadczy o trafności tematu wiadomości i poprawności doboru grupy docelowej oraz czasu wysyłki.

  • WYPISY4Lead wiedza i praktyka

    miara pokazuje ilu odbiorców skorzystało z możliwość rezygnacji z dalszego otrzymywania e-maili. O przyczynach rezygnacji decyduje wiele czynników, dlatego wymagana jest złożona analiza.

  • DOSTARCZALNOŚĆ4Lead wiedza i praktyka

    ta wielkość pokazuje jaka liczba wiadomości trafiła do głównej skrzynki odbiorców. Wpływ mają czynniki techniczne, konfiguracja filtrów antyspamowych, zgodności treści wiadomości z prawem, etc.

Realizacja kampanii

gsm

Duży operator sieci GSM: otwarcie strony promocji, wszyscy 18+

emisja
dostarczalność

300K
99%
Otwarcia8%
kliknięcia16%
sprzedażb.d.

Kampania od środy rano do piątku, target zrealizowany w 24 godz.

gsm

Dystrybutor artykułów dziecięcych, sprzedaż produktów, kobiety 25+

emisja
dostarczalność

220K
99.9%
Otwarcia8%
kliknięcia42%
sprzedaż41tys. zł

Kampania jednodniowa, wtorek, target przekroczony

gsm

Pożyczki krótkoterminowe: udzielenie pożyczki, wszyscy 18+

emisja
dostarczalność

2M
98%
Otwarcia3%
kliknięcia11%
sprzedaż300tys. zł

Kampania ok. 30dni, target zrealizowany w 24 godz.

gsm

Internetowy sklep z obuwiem: sprzedaż produktów, kobiety 18+

emisja
dostarczalność

300K
99%
Otwarcia10%
kliknięcia30%
sprzedaż90 tys. zł

Kampania weekendowa, osiągnięty target max.

Kampanie wg. segmentów

Telekomunikacja

gsm
  • głównie dla abonentów sieci GSM
  • ok. 15 kampanii na miesiąc
  • 2M wysłanych wiadomości
  • 300K odsłon
  • 20tys. zł sprzedaży
Kampanie kierujemy do różnych grup względem wieku i zamieszkania. Charakteryzują się dobrą klikalnością i słabszą sprzedażą. Oceniamy, że jest to wynik małych różnic pomiędzy ofertami głównych dostawców.

Artykuły dla dzieci

gsm
  • głównie dla kobiet 21+
  • 7 kampanii na miesiąc
  • 3.5M wysłanych wiadomości
  • 150K odsłon
  • 190tys. zł sprzedaży
Kampanie głównie kierujemy do kobiet 21+. Różnorodność ofert dostawców oraz atrakcyjne warunki sprawiają, że osiągamy bardzo wysokie CTR i proporcjonalne przychody ze sprzedaży.

Moda i ubrania

gsm
  • do wszystkich z przewagą kobiet
  • 5 kampanii na miesiąc
  • 6M wysłanych wiadomości
  • 300K odsłon
  • 320tys. zł sprzedaży
Bogata oferta sklepów internetowych, spore zainteresowanie ale mało oryginalny przekaz a także natłok promocji na stronie docelowej są powodem, słabszej niż można oczekiwać, sprzedaży.

Finanse i bankowość

gsm
  • kredyty
  • 8-12 kampanii na miesiąc
  • 4.5M wysłanych wiadomości
  • 300K odsłon
  • 500tys. zł sprzedaży
Oferta kierowana do odbiorców 25+, zainteresowanych usługami finansowymi, kredytami, etc.. Kwota udzielonych kredytów przekracza 400 tys. zł, zadowala reklamodawców, ale relatywnie zwiększona ilość wypisów chłodzi wydawcę.

dołącz do naszych klientów

  • Wielkie pieniądze nie są warunkiem powodzenia i skuteczności kampanii a wiedza i praktyka, którą posiada wydawca. Wierzymy w analizę danych, które są wspierane technologią i innowacyjnym podejściem do realizacji skutecznych kampani e-mailingowych, które zapewniają pożądane rezultaty.

    tradedoublerKath Pay, Founder & Snr Consultant
  • Z przyjemnością rekomendujemy współpracę z wydawcą 4Lead Paweł Rabenda. Od 2 lat realizuje dla naszych klientów wysyłki mailingów. Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani przede wszystkim ze względu na sprawną komunikację, elastyczność i rzetelność.
    Polecamy tego Wydawcę jako sprawdzonego partnera biznesowego.

    tradedoublere-mail media Manager - Wioletta Popieluch

Wiadomości Infobook