e-mail - efektywna komunikacja

Większość specjalistów od komunikacji w sieci uważa, że najpopularniejszym kanałem jest e-mail. Tę tezę potwierdzają raporty IDC „Always Connected” oraz IIBR. Z badań IIBR wynika, że 97% internautów deklaruje pocztę elektroniczną jako główny kanał komunikacyjny (83% serwisy społecznościowe, 77% komunikatory) a 62% uznaje, że jest najważniejszy. Ten znaczący wzrost popularność jest ściśle związany z postępem technologii. Odbieranie e-maila na laptopach, komputerach stacjonarnych, częściej w biurze niż w domu, powoli staje się przeszłością. Korzystanie z poczty na smartfonach staje się czynnością powszechną jak poranne mycie zębów. IDC przeprowadziło badania wśród użytkowników smartfonów, z których 78% zadeklarowało, że najczęściej wykonywaną czynnością jest… odbieranie i czytanie e-maili a nie rozmawianie!

4Lead wiedza i praktyka
Skuteczna realizacja kampanii e-mail marketingu dla większości sektorów rynku bazuje na ciągłym podnoszeniu jakości bazy danych odbiorców.

Od pewnego czasu obserwujemy zmiany jakie dokonują się w e-marketingu i także w e-mailingu. Czas wydawców wysyłających „wszystko do wszystkich” mija bezpowrotnie. Sztuką jest przekonanie, zwłaszcza w jednym zdaniu, zadeklarowanego ekologa aby otworzył wiadomość o wyprzedaży, nawet ze zniżką, kotłów węglowych. Osiągnięcie wysokiej efektywności kampanii wymaga od wydawcy kierowania emisji do właściwych odbiorców.

poznać indywidualne preferencje odbiorcy

4Lead swoje działania opiera na 3 głównych filarach: praktyce, wiedzy i doświadczeniu.

Od ponad  5  lat realizujemy kampanie mailingowe. Poznaliśmy większość uwarunkowań, charakterystycznych dla operatorów poczty, które decydują o efektach kampanii. Praktyczna wiedza, będąca wynikiem metodycznego działania, pozwala na emisję, która spełni warunki dla większości operatorów.
Przez ponad   7   -lat zdobywaliśmy wiedzę o e-marketingu w największych korporacjach i agencjach reklamowych na świecie. Teraz ta wiedza wspierana przez bieżącą analizę danych jest podstawą podjęcia działań, koniecznych do osiągnięcia wysokiej skuteczności kampanii. Możliwość szybkiej oceny a priori KPI oraz testy A/B umożliwią wprowadzenie korekt zanim nastąpi główna emisja kampanii.
Każdą kampanię poddajemy wnikliwej analizie statystycznej. W tej dziedzinie współpracujemy z Biurem Analiz i Symulacji Systemów. Nasi partnerzy mają ponad  10  -letnie doświadczenie w analizie danych i modelowaniu matematycznym. Wysoka jakość tych analiz została potwierdzona przez organizacje oraz jednostki administracji centralnej. Estymacja modeli ma znaczący wpływ na opis i poznanie naszych odbiorców, ponadto wskazuje na korelacje pomiędzy segmentami, których nie wykażą standardowe metody. Tą progresywną wiedzę z powodzeniem wykorzystujemy przy realizacji kolejnych kampanii. czytaj wiecej o nas.

4Lead wiedza i praktyka
Poniżej prezentujemy fragment raportu, przygotowanego przez firmę AWeber zajmująca się e-marketingiem, który dotyczy preferencji posiadaczy kont poczty elektronicznej.
74% odbiorców (konsumentów) preferuje otrzymywanie informacji handlowych na e-maila
66% klientów dokonało zakupów on-line w wyniku informacji otrzymanej w e-mailu
138% konsumentów wydaje więcej jeśli otrzymują oferty na e-mail niż jeśli ich nie otrzymują.

więcej informacji o naszych działaniach

Wiadomości Infobook

Jesteś gotów aby zrealizować kampanię e-mailingową z 4Lead?